مناسبترین آشامیدنی های طبیعی ورزشی - 5 آشامیدنی ویژه ورزشکاران | مجله سلامت یاثار

  • زمان درج : 2 ماه قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> درمان بیماری-->>>
  • بخش مربوطه : درمان بیماری
  • مناسبترین آشامیدنی های طبیعی ورزشی - 5 آشامیدنی ویژه ورزشکاران | مجله سلامت یاثار
  • مناسبترین آشامیدنی های طبیعی ورزشی - 5 آشامیدنی ویژه ورزشکاران | مجله سلامت یاثار


    یک آشامیدنی ورزشی سبب نمی‌شود سریع‌تر بدوید یا بلندتر بپرید، بلکه فقط مایعات و موادغذایی را که با عرق کردن از دست داده‌اید، جبران می‌کند. اما آشامیدنی‌هایی وجود دارند که واقعا روی تمرینات ورزشی اثر دارند. حین انجام تمرینات جرعه جرعه آب بنوشید(کم آبی قادراست ناتوان‌تان کند)، و این آشامیدنی‌ها را هم امتحان نمایید و نتیجه‌اش را ببینید.

    1. آب گیلاس

    میزان: دو نیم فنجان

    مناسبترین وقت آشامیدن: یک هفته پیش از هر رخداد ورزشی نظیر مسابقه دو، هر روز بنوشید(و البته همان روز).

    خصوصیات این آشامیدنی: ورزشکاران استقامتی که پیش از دو ماراتن آب گیلاس نوشیده بودند، نسبت به کسانی که از این آب میوه استفاده نکرده بودند، بعد از مسابقات درد کمتری احساس کرده بودند. مواد فتوشیمیایی موجود در این آشامیدنی، التهاب را تسکین می‌دهد.(همینطور آب گیلاس به شما یاری می‌کند شب۹۰ دقیقه زیادتر بخوابید)

    مقاله مرتبط: خصوصیات گیلاس
    1. شیر بدون چربی

    مناسبترین وقت آشامیدن: دقیقا بعد از تمرین استقامتی

    میزان: ۲ تا ۴ فنجان

    خصوصیات این آشامیدنی: پروتئین موجود در شیر به بازسازیعضلاتی که از آنان کار کشیده‌اید یاری می‌کند. کلسیم و ویتامین D استخوان‌ها را قوی کرده و قادراست به شما در چربی‌سوزی زیادتر یاری کند.

    1. چای سبز

    مناسبترین وقت آشامیدن: هر روزه و همینطور دقیقا پیش از آغاز تمرین

    میزان: ۳ تا ۴ فنجان

    خصوصیات این آشامیدنی: کافئین موجود در چای سبز به شما یاری خواهد کرد مدت زیادتری ورزش نمایید. همینطور چربی زیادتری می‌سوزانید، کاتچین که از مواد موجود در چای سبز است، چربی سوزی را زیادتر می‌کند، مخصوصا حین تمرینات ایروبیک.

    1. لیموناد زنجبیلی

    میزان: نصف قاشق چایخوری زنجبیل سابیده شده را به یک فنجان شربت لیموناد اضافه نمایید.

    مناسبترین وقت آشامیدن: هر روزه

    خصوصیات این آشامیدنی: زنجبیل که شامل مواد ضدالتهابی است، از درد عضلات پس از تمرین، تا محدوده ۲۵درصد می‌کاهد.

    1. قهوه

    میزان: پیش از تمرین ۳ تا ۴ فنجان بنوشید.

    خصوصیات این آشامیدنی: کافئین استقامت را زیاد شدن داده و خستگی و ناتوانی را به تاخیر می‌اندازد؛ به شما یاری می‌کند با قدرت زیادتر و برای مدت زیاد‌تر ورزش نمایید.


    نظر های خودتون را برای یاثار قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد


    برچسب ها :

    آمار باز دید این مطلب مناسبترین آشامیدنی های طبیعی ورزشی - 5 آشامیدنی ویژه ورزشکاران | مجله سلامت یاثار
    تعداد کل بازدید ها: 45
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه