7 راه پیشگیری از برگشت وزن پس از لاغری | مجله سلامت یاثار

  • زمان درج : 8 ماه قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> درمان بیماری-->>>
  • بخش مربوطه : درمان بیماری
  • 7 راه پیشگیری از برگشت وزن پس از لاغری | مجله سلامت یاثار
  • 7 راه پیشگیری از برگشت وزن پس از لاغری | مجله سلامت یاثار


    فرض نمایید تمرینات ورزشی خود را شتاب قسمتیده‌اید و عادت‌های بد خوراکی را کنار گذاشته‌ا‌ید، حالا تلاش شما نتیجه داده است. وقتی که ترازو به عدد ایده آل شما نزدیک می‌شود، حتما به این موضوع فکر خواهید کرد که بعد از رسیدن به وزن ایده‌آل زندگی شما چگونه خواهد بود.

    آیا در این لحظات احساس خوشایندی خواهید داشت؟ آیا می‌توانید میل کردن مواد سرخ شده را مجدد آغاز نمایید یا از آشامیدنی‌های پرکالری لذت ببرید؟ در این مقاله قصد داریم به ۷ مورد بپردازیم که بعد از کم شدن وزن بایست آن‌ها را مد دید داشته باشید تا بتوانید در این وزن ایده‌آل باقی بمانید.

    اولین چیزی که بایست در دید داشته باشید: این پیروزی را جشن بگیرید

    مناسب جشن گرفتن قسمت باارزشی از دستیابی به یک موفقیت بزرگ است. در مورد کم شدن وزن نیز این موضوع کاملا صادق است. شاید دوست داشته باشید به مغازه شیرینی فروشی بروید و با خرید شیرینی‌های خوشمزه به خودتان جایزه بدهید. دست نگه دارید. ا

    گر استفاده بعضی از خوراکی ها را برای کم شدن وزن خود ممگونه کرده بودید مناسبتر است با آن جشن نگیرید. از این مغازه‌ها عبور نمایید و چشم خود را بر روی شیرینی‌هایی که به شما چشمک می‌زنند ببندید. در عوض می‌توانید در یک کلاس ورزشی که دوست دارید ثبت نام نمایید.

    به یاد داشته باشید مردمی که کم شدن وزن خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند این کم شدن وزن را برای مدت زیاد حفظ کنند، آن‌هایی هستند که به عادت‌های بد خوراکی گذشته روی نیاورده‌اند. این مردم به مناسبی توانسته‌اند عادت‌های خوراکی خود را مرتب کردن کنند. شما نیز بایست بتوانید کارهایی انجام دهید که از بازگشت وزن به وضعیت قبلی پیشگیری کند. مناسبتر است از یک ساختار خوب مصرف نمایید.

    استفاده سه نوبت خوراکی به همراه تنقلات غذایی در هر روز قادراست خوب باشد.تلاش نمایید برنامه‌ای را دنبال نمایید که بیشتر ممحدوده کننده نباشد. برنامه‌هایی که مردم را وادار به دنبال کردن موارد خیلی سخت و پیچیده می‌کنند، اثر خوبی نخواهد داشت. زیادتر مردم نمی‌توانند از برنامه‌هایی پیروی کنند که خیلی ممحدوده کننده هستند و از مواد خیلی کم کالری تشکیل‌ شده‌اند.

    اگر از چنین رژیم‌های سختی برای کم شدن وزن خود مصرف کرده‌اید، حالا نوبت آن است که رویکرد جدیدی را اتخاذ نمایید. بایست مسیری را انتخاب نمایید که به طور منطقی بتواند بقیه زندگی شما را مدیریت کند و بر روی تندرستی و شادیتان نیز اثر منفی نداشته باشد.

    شما می‌توانید “رفتارهای” زیادتری به دست بیاورید:

    وقتی که شما به شتاب همه ی مواد خوراکی را برای خود ممگونه می‌نمایید، جسم زیادتر از همیشه خوستاره آن خواهد بود. در عوض شما می‌توانید چنین موادی را تنها یک بار در هفته استفاده نمایید و از آن لذت ببرید.

    وقتی که می‌خواهید کم شدن وزن خود را نگه دارید، می‌توانید به خودتان اجازه دهید هفته‌ای یک بار از مواد خوراکی ممگونه مصرف نمایید. اما به یاد داشته باشید که افراط ننمایید. میزان استفادهی از این مواد به میزان فعالیت و متابولیسم جسم شما ارتباط دارد. از ترازو مصرف نمایید و مطمئن شوید که اضافه وزنی ندارید.

    به طور منظم از ترازو مصرف نمایید:

    مصرف هر روزه از ترازو نقادراست انتخاب و تصمیم خوبی باشد. مصرف نکردن زیاد مدت از آن نیز اشتباه بزرگی است. اگر نمی‌خواهید از بازگشت وزنتان شگفت زده شوید پس به طور مرتب از تراوز مصرف نمایید.

    بر اساس تحقیقات انجام شده، مردمی که زیادتر از ۱۵ کیلوگرم وزن خود را از دست داده اند و توانسته‌اند این کم شدن وزن را برای مدت زیاد نگه دارند، به طور متوسط هفته‌ای یک بار از ترازو مصرف کرده‌اند.

    همینطور بخوانید : چرا بایست حداقل هفته‌ای یکبار خودتان را وزن نمایید؟

    شما یک کارت گزارش مناسب از دکتر گرفتن خواهید کرد:

    حتما شما هم می‌دانید که فهرست زیاد از تقویت تندرستی وجود دارد که با کم شدن وزن و حفظ کردن آن خوب شدن خواهد یافت. اما اگر بدانید این تغییر در کم شدن وزن، چقدر اثر سریعی دارد شگفت زده خواهید شد.

    شاخص‌های متابولیک وابسته با دیابت گونه ۲ و مریضی‌های قلبی در عرض شش هفته بعد از کم شدن وزن خوب شدن می‌یابد. از دکتر خود بخواهید میزان قند خون و چربی را تحقیق کند. بعد از مشاهده نتایج خودتان را به دلیل دسترسی به این هدف، تحسین نمایید.

    شاید به دنبال یک بینش جدید باشید:

    کم شدن وزن چند کیلویی به تنهایی مشکل بدی مناسبی است. اما برای بعضی از مردم رسیدن به این کم شدن وزن خوشنودی قسمت نیست و نقادراست آن‌ها را خوشحال کند.

    مناسب در این مرحله بایست کارهای دیگری را نیز انجام دهید. با اهمیت‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که خود را با ظاهر جدید مرتب کردن و منطبق نمایید. اینکار نیز امکان پذیر است به وقت احتیاج داشته باشد.

    هر چند کم شدن وزن برای زیادتر مردم سبب ایجاد اطمینان به نفس و جلب توجه مردم می‌شود.

    امکان پذیر است دوستان و اعضای خانواده به شما حسادت کنند:

    رسیدن به اهداف کم شدن وزن امکان پذیر است سبب ایجاد حس حسادت در اطرافیان گردد. مردم بیشتری وجود دارند که می‌خواهند راز لاغری شما را بدانند. در این میان بعضی از مردمتلاش می‌کنند شما را برای میل کردن مواد ممگونهه تشویق نمایند.

    به یاد داشته باشید که اگرچه خانواده یک منشا حمایتی مناسب برای شماست اما رسیدن به این هدف قادراست حسادت را در میان بعضی از مردم ایجاد کند.

    امکان پذیر است بعد از کم شدن وزن، پوست افتاده‌ای داشته باشید:

    یکی از مسائل و بی قراری‌هایی که در مورد کم شدن وزن بیشتر وجود دارد، افتادن پوست یا به جمله دیگر شل شدن آن است. بسته به ژنتیک و گونه پوستی که شما دارید، این افتادگی نیز مختلف خواهد بود.

    بعضی از مردم عمل جراحی را برای برداشتن پوست اضافی انتخاب می‌کنند در حالیکه بعضی دیگر تصمیم می‌گیرند به همین شکل زندگی کنند. اینکه چه راهی را انتخاب می نمایید به شما ارتباط دارد اما قبل از کم شدن وزن بایست این مسائل را به مناسبی مد دید داشته باشید.


    برچسب ها :

    آمار باز دید این مطلب 7 راه پیشگیری از برگشت وزن پس از لاغری | مجله سلامت یاثار
    تعداد کل بازدید ها: 54
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه