طراحی وبسایت دکتری | مجله سلامت یاثار

  • زمان درج : 10 ماه قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> درمان بیماری-->>>
  • بخش مربوطه : درمان بیماری
  • طراحی وبسایت دکتری | مجله سلامت یاثار
  • طراحی وبسایت دکتری | مجله سلامت یاثار


    طراحی وبسایت دکتری امروزه مورد استقبال خیلیی از دکتران، کلینیک های معالجه ای حوزه تندرستی و زیبایی و حتی بیماران قرار گرفته است. مردم از این طریق می توانند به صورت مستقیم و البته اثربخش از خدمات دکتری همانند نوبت دهی، مشاوره دارویی و یا ویزیت آنلاین دکتر مصرف نمایند. راه اندازی و طراحی وبسایت دکتری که در آن تمام اصول سئوی سایت دکتری رعایت شده باشد و بتواند از یک طرف به تبلیغات دکتری یاری نماید و از سوی دیگر چالش های بیماران و دکتران را رفع سازد، خیلی باارزش و حساس می باشد.

    به گزارش مجله تندرستی به نقل از طب مارکتینگ ؛ اینگونه از سایت ها می بایست خیلی منعطف باشند تا بتوان هرگونه احتیاج را از طریق آنان رفع نمود و از سوی دیگر می بایست کاربرپسند بوده و قابل درک باشد. از طریق طراحی وبسایت دکتری شما می توانید هر قشری را با هر میزان دانشی به دکتران وابسته سازید اما اینکه مردم بتوانند از طریق این سایت ها به احتیاج های خود جواب دهند و جواب مد دید را گرفتن نمایند، باارزش می باشد.

    دستاورد کرونا در استقبال خدمات آنلاین دکتری

    شاید بتوان گفت که ماحصل دستاوردی که کرونا با وجود فاجعه بار بودنش برایمان داشت، آشتی خیلیی از کسب و کارها با تکنولوژی و دنیای اینترنت بود. این روزها برای یافتن ساده‌ترین چیزها ازایده برای درست کردن شام گرفته تا تحقیقات و اکتشافات علمی متعدد، اولین چیزی که به ذهن هر نفر می‌رسد، سرچ کردن در گوگل است. گونه های مریضی‌ها و معالجه آن، طب سنتی، گونه های اکتشافات دکتری، را در اینترنت می‌توانید نمایان نمایید. اما تا چه حد این مقالات و استنادهای علمی و دکتری درست است؟ قاعدتا اطلاعات اشتباه هم در بین آن نمایان می‌شود.

    اینجاست که دکتران و کارشناسان با درست کردن وبسایت و پیج‌ اینستاگرام دکتری متعدد به ویژه از وقت شیوع کرونا، توانستند تا حد بیشتری جلوی انتشار این اطلاعات اشتباه را بگیرند و اطلاعات درست را در اختیار مردم قرار دهند. مخاطبان این مطلب، دکتران، پرستاران و هر شخصی است که به دنبال پیشرفت و معرفی کسب و کار خود در حوزه دکتری و معالجه است.  سوال اینجاست که آیا واقعا هر دکتری احتیاج به وبسایت دارد؟

    چرا یک دکتر بایست وبسایت داشته باشد؟

    طبق آمار، جستجوی مردم در حوزه دکتری و تندرستی رو به زیاد شدن است. به طوری که حتی نوبت‌دهی‌ بیمارستان‌ها و مراکز معالجه ای نیز این روزها، به صورت اینترنتی امحل پذیر است. در واقع اگر چه همچنان بازاریابی دهان به دهان، یکی از اثربخشترین روش‌های تبلیغ است، اما دیگر دوره صف ایستادن تمام شده است. مردم مجال ایستادن در صف ندارند، چه صف خرید باشد، چه صف نمایان کردن یک پزشک مناسب از زبان دوست و آشنا. اولین کاری که می‌کنند گوشی خود را درآورده و در اینترنت به دنبال تخصص شما می‌گردند. در این تقویت اگر شما هم توانسته باشید به مناسبی خود را در میان گونه های سایت‌های مربوط به حرفه‌تان نشان دهید، برنده خواهید شد و کاربر اینترنتی را به سوی خود جذب می‌نمایید. شتاب معرفی شما، حرفه و تخصص‌تان در دنیای اینترنت، چندین برابر قبل شده است. در واقع، به جرات می‌توان گفت رمز شناخته شدن و کسب درآمد در این عصر، حضور در فضای مجازی، فعال‌تر و سختکوشتر از قبل است.

    چرا طراحی وبسایت دکتری باارزش می باشد؟

    امروزه علم دکتری خیلی گسترده شده است. از سوی دیگر رقابت بین دکتران نیز بیشتر است. از نظر مارکتینگ اگر به قضیه نگاه کنیم، طراحی وبسایت دکتری منجر می شود تا یک گام اثربخش در بازاریابی اینترنتی برداشته شود. اما این مفهوم به این معنا نمی باشد که با طراحی اینگونه از سایت ها، موضوع به اتمام رسید. طراحی سایت قالبا گام اول است. پس از طراحی سایت به معرفی سایت به موتور های جستجو است. در این مرحله سئوی سایت دکتری و آشنایی با مدلریتم های عملکردی موتور های جستجو ارزش می یابد.

    طراحی یک سایت بازتاب گرای دکتری که بتواند از یک سو تبلیغات دکتری ارائه دهد و از سوی دیگر امحل ویزیت آنلاین دکتر را فراهم آورد، در کمتر از سه ثانیه لود شود و از طریق موبایل نیز کاربرپسند باشد؛ یک فعالیت تخصصی است. اما در صورمتلک به موفقیت ختم شود قادراست در برندینگ دکتر یا کلینیک یک اثر عمده ای داشته باشد.

    داشتن وبسایت برای دکتران چه امکاناتی دارد ؟

    معرفی خدمات، تجربه‌های اهمیتمند، توانمندی و جذب مخاطب، عاملهایی است که هر دکتری اگر می‌خواهد شناخته شود، بایست به آن توجه کند. شما به عنوان یک دکتر، ممسائلیت و رسالت خود را یاری به بیماران و مراجعان‌ خود می‌دانید. خیلی خب، با تقویت فعلی، می‌توانید به جای خدمت به تعداد ممحدودهی از بیماران، طیف وسیعی از آن‌ها را از خدمات خود باخبر نمایید. از جمله مزایای دارا بودن وبسایت دکتری می‌توان موارد زیر را نام برد:

    وبسایت دکتری چه امکاناتی را در اختیار دکتران قرار می‌دهد؟

    به عنوان یک دکتر، برای جذب مشتری و یاری به مردم احتیاج به شناخته شدن دارید. به ویژه اگر دکتر در حوزه زیبایی هستید، می‌توانید با قرار دادن نمونه کارها و فیلم‌هایتان در سایت به جلب اطمینان کاربران یاری نمایید. درحقیقت با این شیوه مقدار حرفه‌ای بودن‌تان را در تخصص خود نشان می‌دهید.

    قسمت دیدات و پرسش و جواب، اصلی‌ترین جایی است که قادراست توجه کاربر را به سمت خدمات شما جلب کند. می‌توانید با دادن جواب‌هایی که مردم در ارتباط با مریضی‌هایشان از شما می‌پرسند این اطمینان را ایجاد نمایید که به مناسبی در کارتان مهارت دارید. قسمت دیدات هم ویژه مردمی است که قبلا خدمات شما را مصرف کردند و حالا به صورت آنلاین می‌توانند با دادن دیدات مناسب، تبلیغ کار شما را انجام دهند. به این ترتیب افزون بر اهمیت گذاری به مشتریان قبلی خود، می‌توانید بیماران جدیدی را نیز با تخصص خود آشنا نمایید.

    داشتن وبسایت در حرفه دکتری سبب می‌شود که دریابید بیشتر مردم در کدام قسمت از حوزه دکتری و تندرستی مسئله دارند. سپس با قرار دادن محتواهای اهمیتمند برای آن‌ها، زیادتر شناخته خواهید شد.

    ضمن اینکه با دارا بودن وبسایت ضروری نیست تمام ویزیت‌های خود را به صورت حضوری و در مطب انجام دهید. می‌توانید به صورت آنلاین از هر کجا که هستید با بیماران خود در رابطه باشید و اطلاعات بیشتری از نمایانات و کیس‌های دکتری داشته باشید.

    نتیجه گیری در مورد سایت دکتری

    به طور کلی می‌توان گفت این روزها که تمام چیز اینترنتی شده و قسمت بیشتری از زندگی مردم در اینترنت می‌‌گذرد، با زدن وب سایت دکتری، در حوزه تخصصی‌تان امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته این کار مستلزم تولید محتوای دکتری در سرایت اطلاعات با اهمیت به مخاطب است که بایست به طور مستمر به روز رسانی شود. از جمله امکاناتی که طراحی سایت به شما می‌دهد، موارد زیر است:

    • امحل تعریف منشی در پنل مورد دید
    • امحل دسترسی و تعریف مشتری و منشی در قسمت‌های متفاوت سایت
    • مشاهده نتایج آمارها
    • رزرو زمان و نوبت آنلاین
    • امحل پرداخت آنلاین ازطریق درگاه
    • شناخته شدن شما و تخصص‌تان
    • قرار دادن مقالات تخصصی خود
    • بارگذاری فیلم و عکس و تصویر
    • نمایان کردن خدمات و تخصص به طور کامل
    • کم شدن هزینه و پیشگیری از اتلاف زمان
    • دسترسی بیماران به مطالب و خدمات شما

    البته در کنار تمام مواردی که گفته شد، برای جذب مخاطب هدفمند و خوب، احتیاج به یک وبسایت حرفه‌ای دارید. سایتی که افزون بر دارا بودن اطلاعات سودمند و خوب، محتوای سئوشده داشته باشد و با روش‌های بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو، بهینه شده باشد. همینطور مخاطب پسند باشد و افزون بر نسخه دسکتاپ، نسخه موبایل آن نیز بهینه شده باشد. چرا که حجم بیشتری از مخاطبان شما از سمت موبایل هستند. در صورت احتیاج به راه اندازی وبسایت و خدمات محتوا می‌توانید از خدمات ما مصرف نمایید.

    منشا


    نظر های خودتون را برای یاثار قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد


    برچسب ها :

    آمار باز دید این مطلب طراحی وبسایت دکتری | مجله سلامت یاثار
    تعداد کل بازدید ها: 127
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه