مناسبترین تمریناتی که می‌توانید در ساحل انجام دهید - ورزش کم شدن وزن در ساحل | مجله سلامت یاثار

  • زمان درج : 3 هفته قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> درمان بیماری-->>>
  • بخش مربوطه : درمان بیماری
  • مناسبترین تمریناتی که می‌توانید در ساحل انجام دهید - ورزش کم شدن وزن در ساحل | مجله سلامت یاثار
  • مناسبترین تمریناتی که می‌توانید در ساحل انجام دهید - ورزش کم شدن وزن در ساحل | مجله سلامت یاثار


    احساس خیلی مناسبی است در حالی که در حال لذت بردن در ساحل هستید لاغر شوید. آب و هوای گرم تابستان سبب کم شدن آسان تر وزن می شود، اما توجه به ارزش آب رسانی به جسم نیز باارزش است. اگر شما برنامه ریزی برای تمرین های کم شدن وزن در ساحل و در تابستان را دارید، ضروری است که احتیاط به اندازه را داشته باشید و به میزان بیشتری آب بنوشید. شما بایست حداقل هشت اونس آب در هر ۱۰ دقیقه ورزش شدید در فضای باز استفاده نمایید. کلید به حدبیشتر رساندن منافع یک تمرین در ساحل حفظ یک رویکرد بالا با شتاب و بدون استآسان است.

    از ساحل به نفع خود مصرف نمایید

    مدیده دریا و احساس آرامش از دیدن برخورد امواج قادراست حواس شما را از تمرین پرت کند، اما اجرای مناسبترین تمرین های ساحل احتیاج به پشتکار ذهنی در یک شرابط آب و هوایی منحصر به شخص دارد.خود را باور نمایید و بر روی توانایی خود برای انجام تمرینی با اقتدار تمرکز نمایید. بزرگترین برتری کار کردن در ساحل این است که هیچ تجهیزاتی مورد احتیاج نیست.

    گرم کردن در ساحل

    آب و هوای ساحل توانایی جسم برای سوزاندن کالری را زیاد شدن می دهد، به ویژه زمانی که ورزش های قلبی و عروقی را انجام دهید. شما بایست تمرین در ساحل خود را با پنج دقیقه گرم کردن کوتاه که شامل پیاده روی سریع یا آهسته دویدن است آغاز نمایید. همینطور صرف چند دقیقه برای انجام حرکات کششی پیشنهاد می شود. برای گرم کردن شما احتیاج به صرف میزان بیشتری از وقت ندارید اما با توجه به درجه هوا در فضای باز. تمرین کامل شما بایست از ۶۰ دقیقه تجاوز نکند، چونکه منجر به کم آبی شدید می شود.

    تمرینات ساحل را قسمت بندی نمایید

    تمرینات کم شدن وزن اولیه نظیر حرکت شنا و پلانک جزء جدایی ناپذیر تمرین ساحل شما می باشد. برای نتایج مطلوب،تلاش نمایید در مدت ۳۰ ثانیه حرکت شنا را تا آنجایی که می توانید انجام دهید. بعد برای محدوده یک دقیقه. استآسان نمایید، مجدد به وضعیت و معیار شنا برگردید و ساعد خود را بر روی شن و ماسه دارز نمایید. قبل از استآسان حرکت پلانک را برای ۳۰ تا ۴۵ ثانیه نگه دارید. بخش بعدی از ورزش شامل اسکات و پرش است، ۱۰ تکرار در هر ست را انجام دهید. این ورزش ها قفسه سینه، بازوها، ران و ماهیچه ساق پا را هدف قرار می دهند.

    حرکت پلانک

    تمرینات قلبی عروقی را در برنامه ورزشی خود بگنجانید

    اثربخشترین تمرینات ساحل شامل دوره های سنگین از فعالیت های کاردیو است. نمونه عمومی از کاردیو ساحلی جملهند از دویدن درجا همراه با بالا آوردن زانو و آهسته دویدن درجا است. برای رسیدن به حدبیشتر ضربان قلب، مسابقه ی دو شتاب یا با شتاب دویدن در شن و ماسه را امتحان نمایید. وقت شتاب خود را برای ۵تا ۱۰ ثانیه اندازه بگیرید. ۳ تا ۵ ست شتاب در یک حرکت را انجام دهید. اجرای این تمرین به سوزاندن چربی شکم و دستیابی به میزان بالاتری از آمادگی جسمانی یاری خواهد کرد.


    نظر های خودتون را برای یاثار قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد


    برچسب ها :

    آمار باز دید این مطلب مناسبترین تمریناتی که می‌توانید در ساحل انجام دهید - ورزش کم شدن وزن در ساحل | مجله سلامت یاثار
    تعداد کل بازدید ها: 82
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه