غذا خوب برای شکم شش تکه - 8 مناسبترین غذا برای سیکس پک | مجله سلامت یاثار

  • زمان درج : 2 هفته قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> درمان بیماری-->>>
  • بخش مربوطه : درمان بیماری
  • غذا خوب برای شکم شش تکه - 8 مناسبترین غذا برای سیکس پک | مجله سلامت یاثار
  • غذا خوب برای شکم شش تکه - 8 مناسبترین غذا برای سیکس پک | مجله سلامت یاثار


    اگر میخواهید شکم شش تکه داشته باشید ، ورزش خالی به اندازه نیست بایست در کنار تمرین سنگین رژیم خوراکی خوبی هم داشته باشید در این مقاله ما ۸ ماده خوراکی استثنائی را به شما معرفی خواهیم کرد که قادراست به شما در هدفتان یاری کند.

    1. آووهدیه

    این خوراکی ی سبزِ کوچک نظیر یک معدن طلای غذایی می‌­باشد. آووهدیه شامل مقادیر بیشتری چربی سودمند نظیر چربی‌های ‌اشباع نشده است، که شما را سیر می‌کند؛ اما در جسم شما ذخیره نمی‌شود. و دارای این فایده است که برای مدت زیاد‌تری شما را سیر نگه ‌دارد و سبب می‌شود که وزن شما اضافه نشود. به‌علاوه در مطالعاتی که در سال ۲۰۱۴ در مجلات غذا منتشر شد، نیمی از مردم که برای ناهار آووهدیه استفاده می‌کردند تا شام سیر بودند و چیز دیگری میل نداشتند. نان تست آواهدیه یا هرچیز دیگری؟!

    ما امکان پذیر است هنوز قادر به فهم تأثیرات قطعی آن بر وضع جسم نباشیم، اما یک قدم به جلو برداشته‌ایم.

    مقاله مرتبط: برای شکم شش تکه چه بخوریم؟
    1. بادام

    این آجیل خوشمزه میتواند برای استوار کردن عضلات شکم اثربخش باشد، البته مادامی که شما آن را در حد اعتدال میل نمایید. از آن‌جا که بادام لبریز از فیبر و چربی‌های سودمند است، این ترکیب عالی قادراست برای مهار میان‌ نوبت و هله هوله در طول روز سودمند باشد. در هر نوبت یک لیوان آشامیدنی به اضافه یک تکه از میوه‌ای که شما با آن زیادتر احساس سیری می‌نمایید میل نمایید و تنها در این صورت بیشتره‌روی نخواهید کرد.

    1. بلوبری، تمشک و توت فرنگی

    گونه های توت‌ها نه‌تنها مملو از آنتی‌اکسیدان هستند، بلکه شامل فیبر هم هستند که برای مدت زیاد‌تری شما را سیر نگه می‌دارند. به‌علاوه دارای کربوهیدراتی سالم هستند. بدین ترتیب که جسم شما کربوهیدرات را به قند و چربی تبدیل می‌کند و از آن برای تأمین انرژی جسم مصرف می‌شود. یافته‌ها به‌ویژه درباره بلوبری نشان می‌دهد که این میوه در عدم موفقیتن چربی‌های شکمی اثربخش است.

    1. ماهی سفید نظیر تیلاپیا و ماهی کاد

    این ماهی سفید مجموعه‌ای از پروتئین‌هاست، که در مقایسه با دیگر درشت غذایی‌ها در جسم شما کارایی زیادتری دارد و دیرتر عدم موفقیته می‌شود.

    در واقع چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها مانع از گرسنگی سریع هستند. بنابراین پروتئین یاری می‌کند که شما هوس‌‌های غذا خود را کنترل و ممحدوده نمایید و بنابراین کالری‌های غیر الزامی کمتری به جسم شما برسد.

    استفاده کلم بروکلی برای رسیدن به شکم ۶ تکه

    1. سبزیجات سبز نظیر کلم بروکلی و مارچوبه

    قطعاْ می‌دانید که آن‌ها برای شما و جسم شما مناسب هستند، اما چرا؟ وقت زیادتری طول می‌کشد که اسید معده شما بتواند تمام فیبر‌ها را حل کند، به‌علاوه آن‌ها برای پیشگیری از ورود سریع قند به خون نظیر یک مانع عمل می‌کنند، که قادراست سبب مقاومت به انسولین شود و همینطور از جمع شدنچربی شکمی پیشگیری می‌کند.

    1. پنیر رشته‌ای

    براساس مطالعات مجلات پژوهشی غذا در سال ۲۰۱۱ در صورتی که استفاده مواد لبنی و پروتئینی خود را زیاد شدن دهید به شما یاری می‌کند پایین تنه باریکی داشته باشید، وزن خود را کم نمایید و عضلات بدون چربی خود را تثبیت ­نمایید.

    به علت دوماده کلیدی تشکیل دهنده مواد لبنی که به هم وابسته هستند: پروتئین­ محلول در شیر و کلسیم. این پروتئین­ شامل مقادیر بیشتری لوسین و اسید آمینه‌ایست که ساخ پروتئین‌های عضلانی جدید را برانگیختن می‌کند. و هم‌چنین سبب کم شدن وزن می‌شود و تمام این‌ها درباره کلسیم نیز صدق می‌کند؛ که یاری می‌کند روده به‌جای جذب چربی‌ها آن‌ها را دفع کند و تمام این‌ها بدین معناست که جسم شما چربی کمتری جذب می‌کند.

    1. میوه درخت کاج

    مطمئن باشید این دانه‌های کوچک­ به صورت سس یا پاشیده در سالاد خیلی خوشمزه هستند و در عین حال مهار کننده باارزشی برای گرسنگی.

    پژوهش ارائه شده در کنوانسیون زیست‌شناسی تجربی در سال ۲۰۰۶ نشان می‌دهد که میل کردن نیم قاشق چای خوری روغن دانه کاج و یا تعداد اندکی دانه کاج قادراست تا ۴ ساعت احساس گرسنگی را از بین ببرد، زیرا آن‌ها می‌توانند تا ۶۰ درصد اشتها را سرکوب و کم شدن دهند.

    خصوصیات ماهی سالمون برای دستیابی به شکم شش تکه

    1. ماهی سالمون

    این ماهی خوشمزه شامل مقادیر بیشتری چربی‌های اشباع نشده است که قادراست به تناسب هیکل شما یاری کند. چرا؟ چربی‌های سالم مدت زیاد‌تری شما را سیر نگه می‌دارد.

    براساس مطالعاتی که در نشریه Cell Metabolism منتشر شده، نمایان شد مواد چربی‌های اشباع نشده در جسم شما گرسنگی را کنترل می‌کنند.

    فقط مطمئن شوید که از گونه دریایی (طبیعی) مصرف می‌نمایید، نه گونه رشدی، زیرا ماهی رشدی پر از آنتی بیوتیک و دیگر مواد شیمیایی است که در دراز مدت برای تندرستی شما زیان آور هستند.


    نظر های خودتون را برای یاثار قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد


    برچسب ها :

    آمار باز دید این مطلب غذا خوب برای شکم شش تکه - 8 مناسبترین غذا برای سیکس پک | مجله سلامت یاثار
    تعداد کل بازدید ها: 16
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه