6 راه ارزان، طبیعی و سریع معالجه درد مزمن | مجله سلامت یاثار

  • زمان درج : 3 ماه قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> درمان بیماری-->>>
  • بخش مربوطه : درمان بیماری
  • 6 راه ارزان، طبیعی و سریع معالجه درد مزمن | مجله سلامت یاثار
  • 6 راه ارزان، طبیعی و سریع معالجه درد مزمن | مجله سلامت یاثار


    زمانی که درد مزمنی شما را از پا در می‌آورد و برای رهایی از آن نادلگرمی هستید. در اینجا ۶ راه برای تسکین درد بدون دارو و یا رجوع به مطب دکتر را می‌بینید.

    درد مزمن محدودها یک نفر از هر ۵ نفر در ایالات متحده را تحت اثر قرار می‌دهد، کار کردن و لذت بردن از بودن کنار خانواده و دوستان را سخت می‌کند، اگر غیر امکان پذیر نسازد.

    اگر شما درد مزمنی دارید— همواره به دردهایی که زیادتر از سه ماه طول بکشد و به معالجه جواب ندهد گفته می‌شود — جسم شما پیام‌های درد را به مغزتان می‌فرستد، ولو اینکه منشا اصلی درد امکان پذیر است معلوم نباشد.

    درد امکان پذیر است به تقویتی نظیر ورم مفاصل، به پیچ خوردگی یا دیگر ضرر‌ها، یا به هر تعداد از دلایل دست نیافتنی‌تر وابسته باشد.

    در‌حالی‌که داروها بی‌شمارند، بعضی متد‌های طبیعی و کل‌نگر را برای معالجه درد ترجیح می‌دهند. بعضی باور دارند که دارو واقعا به اندازه به اندازه آن‌ها را معالجه نمی‌کند و در جستجوی معالجه‌های طبیعی هستند برای افزودن به معالجه‌های معیارشان یا جانشین کردن آن‌ها.

    مشکل پیچیده آن است که دکتران هنوز روش معالجه درد را متوجه نمی‌شود اما آن‌ها می‌دانند که آنچه برای یک نفر اثربخش است امکان پذیر است برای شخص دیگری اثربخش نباشد. درنتیجه، در این موردتلاش کردن و مجددتلاش کردن توصیه مناسبی است.

    دفعه بعد که درد مزمن شما را از پا در آورد، شیوه طبیعی‌تری را برای معالجه امتحان نمایید. و چون‌ درد منحصر به شخص است، از دکترتان درمورد جزییات این معالجه‌ها، نظیر دوز و وقت استفاده آنان سوال کنید .

    1. ورزش

    به گفته چارلز کیم، استادیار دکتری توانقسمتی در مرکز دکتری لانگون:

    مردمی که ورزش می‌کنند و تقویت ایروبیک مناسبی را حفظ می‌کنند ، درد را خوب شدن خواهند قسمتید.

    او می‌گوید، زمانی تمرین می‌کنیم، جسم نسخه خودش از مسکن‌هایی نظیر اندورفین_ هورمونی که در واقع مقدمه درد شما را زیاد شدن می‌دهد _ را تولید می‌کند. اندورفین با گیرنده‌‌های مغز تفاکتور می‌کند و قادراست درک ما را از درد تغییر دهد.

    زمانی بیماران به پزشک کیم می‌گویند که برای ورزش کردن درد بیشتری دارند، او به آن‌ها توصیه می‌کند که به آرامی آغاز کنند و اندکی پیاده‌روی یا فعالیت دیگری را انجام دهند‌، سپس میزان ورزش را زیاد شدن دهند .

    در یک تحقیق از معالجه‌های غیر دارویی برای درد مزمن، پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که ورزش در حد میانه‌ای اثربخش بوده است.

    1. روغن ماهی

    به گفته میشل کرونین، دکتر معالجه طبیعی در اسکاتلند، روغن ماهی برای خصوصیات ضدالتهابی آن شناخته شده است، و التهاب اثر بیشتری در درد ایفا می‌کند.

    در مطالعه‌ای پژوهشگران به بیمارانی با درد گردن یا کمر دستور دادند که ۱۲۰۰ میلی‌گرم هر روزه از مکمل‌های روغن ماهی با اسید eicosapentaenoic و decosahexanoic acid گرفتن کنند. بعد از ۷۵ روز از استفاده روغن ماهی، زیادتر از نیمی از ۱۲۵ مریض که قبلا گزارش شده بودند گفتند که مسکن‌هایشان را قطع کردند.

    1. زردچوبه

    کیم می‌گوید: “زردچوبه Curcuma longa نیز ندلگرمیه می‌شود، زردچوبه اساسا یک ریشه است. مطالعات نشان داده است که زردچوبه خصوصیات ضد التهابی قطعی دارد.”

    پژوهشگرانی که ترکیبی از زردچوبه با دو ماده دیگر، گیاه پنجه شیطان و برملین را روی بیمارانی با درد دراثر آرتروز امتحان کردند، فهمیدن که مخلوط، معالجه درد قابل توجهی دارد. بیماران دو کپسول ۶۵۰ میلی گرمی، ۲و یا سه بار در روز می‌میل کردند.

    1. Resveratrol

    در شراب قرمز، انگورها و بری‌ها وجود دارد. رسوراترول برای اثرات مفید بیشتری نظیر ضد سرطان،مراقبت مغز و حتی زیاد شدن طول زندگی شناخته شده است.

    به تازگی، پژوهشگران گزارش دادند که این ماده در میزان سلولی برای مرتب کردن درد تاثیر می‌گذارد.

    1. گرما معالجه ای

    پزشک کرونین و کیم موافقند که مصرف گرما مثل سرمامعالجه ای برای تسکین قسمتیدن به درد راه‌هایی هستند که به دلیل گامتشان مورد احترامند.

    به گفته کرونین: “حمام‌های گرم نمک ایپسوم به ذهن آرامش می‌دهد و ورودی‌های اعصاب را از جسم به مغز تغییر می‌دهد.” مصرف یخ روشی است که برای کم شدن التهابات به شکل محلی کاملا پذیرفته شده می‌باشد.

    مطلب کلیدی این است که بدانیم چه وقتی از کدامیک مصرف شود.

    کیم می‌گوید: “زمانی شما جآسان حادی دارید فورا روی آن یخ قرار می‌دهید.” برای مثال، قوزک پایتان پیچ می‌خورد و دردناک و متورم می‌شود. به گفته او، مصرف گرما در این ناحیه جریان خون را زیاد شدن می‌دهد و تورم را بیشتر می‌کند.

    کیم می‌گوید:” اگر شما گرفتگی‌های پشت زیاد دارید، گرما برای آن مناسبترین خواهد بود.” او توصیه می‌کند یک دوش آب گرم بگیرید و گردن و پشتتان را زیر آب گرم (یا هر جا از بدنتان که ضرر دیده) ماساژ دهید.

    1. مدیتیشن (مواظبه)

    کیم می‌گوید: “مدیتیشن قادراست درد را سرکوب کند. درحالی که بعضی از مردمی که مضطرب می‌شوند، فکر می‌کنند که آن‌ها بایست از یک شیوه ویژه مدیتیشن انجام دهند، کیم به آن‌ها می‌گوید که این درست نیست.”

    کیم می‌گوید:” مدیتیشن یک نسخه نیست.” می‌توانید آموزش ببینید، می‌توانید روش‌های متفاوت را ببینید و راهنمایی‌ها را دنبال نمایید.

    پژوهشگران با تحقیق روی ۱۰۹ مریض با درد مزمن ، فهمیدند آن‌هایی که مدیتیشن انجام می‌دهند تسکین زیادتر درد، همینطور نگرانی و افسردگی کم‌تر و کیفیت ذهنی و زندگی مناسبتری را نسبت به آن‌هایی که انجام ندادند داشته ‌اند.


    نظر های خودتون را برای یاثار قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد


    برچسب ها :

    آمار باز دید این مطلب 6 راه ارزان، طبیعی و سریع معالجه درد مزمن | مجله سلامت یاثار
    تعداد کل بازدید ها: 49
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه