کم شدن وزن در مردم شاغل و پرمشغله | مجله سلامت یاثار

  • زمان درج : 1 ماه قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> درمان بیماری-->>>
  • بخش مربوطه : درمان بیماری
  • کم شدن وزن در مردم شاغل و پرمشغله | مجله سلامت یاثار
  • کم شدن وزن در مردم شاغل و پرمشغله | مجله سلامت یاثار


    کم شدن وزن برای خیلی ها پیچیده و خسته کننده به دید می رسد. بایست دقیقا حساب میزان استفاده کالری هر روزه را داشته باشیم، مرتب به باشگاه برویم یا مکمل های چربی سوز استفاده کنیم. درسته این ها اندکی پیچیده و خسته کننده هستند اما احتیاجی نیست که حتما انجام شوند.

    هدف ما در زندگی این نیست که خودمان را غرق شمارس کالری ها کنیم و تمام زمانمان را صرف رفتن به باشگاه کنیم. با این اوصاف امکان پذیر است از زندگی لذت بیشتری نبرید و ذهن و احساستان اثر منفی از آن بگیرند. درنتیجه زمانی زندگی شادی نداشته باشید کم شدن وزن چه اهمیتی دارد؟

    به جای این که همیشه دنبال رژیم های سخت بروید و مرتب مواظب خوراکی هایی که می خورید باشید فقط به اندازه است چند تغییر ساده در برنامه خوراکی خود ایجاد نمایید. پیشنهاد هایی که در این متن می خوانید نه تنها تاثیر قسمت بلکه ایمن و سالم نیز هستند. می توانید با این نکات، تندرستی جسمی خود را تثبیت کرده و به آسانی از اضافه وزن خلاص شوید. این ۳ ترفند ساده کم شدن وزن را از همین امروز به کار ببرید تا نتیجه کم شدن وزن را در عرض یک هفته ببینید.

    پروتئین

    برنامه رژیمی پروتئین بالا همواره در برنامه های کم شدن وزن زیاد مدت پاسخ می دهد. اما زمانی بحث بی قراری در مورد کربوهیدرات ها و چربی ها پیش می آید رژیم پروتئین بالا در اولویت قرار می گیرد. اثراتی که پروتئین قادراست در کم شدن وزن داشته باشد:

    پروتئین در مقایسه با چربی و کربوهیدرات زمان هضم کالری زیادتری می سوزاند.

    پروتئین از تحلیل رفتن ماهیچه ها پیشگیری می کند. ماهیچه هایی که در سوزاندن کالری به جسم یاری بیشتری می کنند.

    پروتئین سبب می شود در زیاد مدت احساس سیری نمایید و کمتر به سمت خوراکی بروید.

    سعی نمایید زیادتر خوراکی های پروتئین دار استفاده نمایید. سفیده تخم مرغ، مرغ و ماهی، آجیل و… فقط به اندازه است یکی از خوراکی های پروتئین دار مورد علاقه خود را در دید گرفته و به برنامه خوراکی هر روزه خود اضافه نمایید.

    آب

    کارشناسان و دکتران همیشه آشامیدن آب را پیشنهاد می کنند و برای آن علت دارند. یکسری عملکردهای جسم در صورت هیدراته بودن جسم کار خود را مناسب انجام می دهند. مثلا سرایت مواد غذایی در بدن. در صورتی که جسم هیدراته باشد و آب به اندازه گرفتن کرده باشد قادراست کالری زیادتری بسوزاند. درنتیجه با پیشنهاد دوم است که پیشنهاد اول اثربخشتر می شود. آب هم قادراست یکی از فاکتور های سیری شما باشد. خیلی ساده است صبح ها پس از بیدار شدن و قبل از هر نوبت خوراکی یک لیوان بنوشید تا احساس سیری نمایید و کمتر دلتان خوراکی بخواهد. گذشته از تمام این ها آب برای پوست و تندرستی نیز خیلی سودمند است. درنتیجه همیشه به میزان به اندازه استفاده آب داشته باشید.

    دنباله مقاله در سایت بدونیم: ۳ راه کم شدن وزن برای مردم پر مشغله


    نظر های خودتون را برای یاثار قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد


    برچسب ها :

    آمار باز دید این مطلب کم شدن وزن در مردم شاغل و پرمشغله | مجله سلامت یاثار
    تعداد کل بازدید ها: 35
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه