مناسبترین آشامیدنی برای تثبیت سیستم ایمنی جسم - 10 اسموتی تثبیت کننده ایمنی | مجله سلامت یاثار

  • زمان درج : 17 ماه قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> درمان بیماری-->>>
  • بخش مربوطه : درمان بیماری
  • مناسبترین آشامیدنی برای تثبیت سیستم ایمنی جسم - 10 اسموتی تثبیت کننده ایمنی | مجله سلامت یاثار
  • مناسبترین آشامیدنی برای تثبیت سیستم ایمنی جسم - 10 اسموتی تثبیت کننده ایمنی | مجله سلامت یاثار


    سیستم ایمنی شما به طور مداوم فعال است و شناسایی می ‌دهد که کدام یک از این سلول‌ ها به جسم شما تعلق دارند و کدام یک متعلق به جسم شما نیستند. این به این معنی است که سیستم ایمنی جسم احتیاج به دوز سالم ویتامین و مواد معدنی برای حفظ انرژی خود دارد.

    دستور العمل‌ های زیر لبریز از مواد خوراکی الزامی برای تندرستی روزانه و یا جنگیدن با سرماخوردگی و آنفولانزا هستند. یاد بگیرید که چگونه مواد غذایی تثبیت کننده ایمنی را در هر آشامیدنی زیاد شدن دهید تا بتوانید دفاع طبیعی جسم خود آغاز نمایید.


  • سیب، هویج و پرتقال

  • هویج، سیب و پرتقال یک ترکیب برنده برای یاری به جسم شما برایمراقبت از خود و جنگیدن با عفونت ‌ها هستند. این آشامیدنی نشاط را در دقایق ابتدای صبح برای شما به ارمغان می آورد. ترد و ترش بودن سیب سبز توسط شیرینی هویج و پرتقال گرفته می شود پس احتیاجی نیست بی قرار آن باشید.

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین‌ های آ، B-6 و C
    • پتاسیم
    • اسید فولیک

  • پرتقال و گریپ فروت

  • ویتامین C دارای آنتی ‌اکسیدان و خصوصیات دیگر است که سلول‌ های شما را از موادی که به جسم ضرر می ‌رساندمراقبت می ‌کند. فقدان ویتامین C می ‌تواند منجر به تاخیر در بازسازیزخم، ناتوانی در مقاومت با عفونت‌ ها، و آشفتگی در جواب ایمنی شود. خوشبختانه این معجون مرکبات شامل بیش از اندازه احتیاج استفاده هر روزه ویتامین C شما است.

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین‌ های آ، B-6 و C
    • اسید فولیک
    • روی

  • آب گوجه ‌فرنگی خانگی

  • مناسبترین راه برای اعتماد از اینکه آب گوجه ‌فرنگی شما تازه و بدون مواد اضافه است، آن است که آن را خودتان درست نمایید.

    برای گرفتن آب گوجه فرنگی احتیاجی به آمیخته کن و آب میوه گیری ندارید و می توانید فقط با الک و یا رنده آب آن را بگیرید.

    گوجه فرنگی پربار از فولات است که به کم شدن ریسک دچار به عفونت یاری می کند.

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین های A و C
    • اهن
    • فولات

  • کلم، گوجه فرنگی و کرفس

  • کلم یک ماده برای خیلیی از آبمیوه های سبز است. به جای گرفتن مزه کلم با میوه‌ ها، این دستورالعمل از آب گوجه‌ فرنگی و کرفس مصرف می ‌کند و بیش تر از میزان مورد احتیاج ویتامین A اندازه اضافه می ‌کند. ریشه خردل در این دستور العمل نیز قادراست مزایای ضد التهابی را فراهم کند. این یک آشامیدنی استثنائی برای ساعات اولیه صبح است چون شما را خیلی هوشیار خواهد کرد.

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین A و C
    • منیزیم
    • پتاسیم
    • اهن
    • اسیدهای چرب

  • چغندر، هویج، زنجبیل و زردچوبه

  • این آشامیدنی تثبیت کننده به سیستم ایمنی شما یاری خواهد کرد و نشانه ها التهاب را کم شدن خواهد داد. التهاب اکثر جواب ایمنی به عفونت‌ ها است که قادراست نشانه ها آنفلوانزا یا سرماخوردگی نظیر آبریزش بینی، سرفه و درد های جسم را ایجاد کند.

    خصوصا مردم مبتلا به آرتریت روماتوئید از آشامیدن این آشامیدنی سود می برند، چون زردچوبه و زنجبیل تاثیر ضد التهابی دارند.

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین A، C و E
    • اهن
    • کلسیم

  • توت فرنگی و انبه

  • آب توت فرنگی و انبه راهی سالم برای ارضای هوس شما برای یک صبحانه بی ‌انتها است. این دستور العمل از میوه های یخ زده مصرف می کند که دارای پانچ غذا ای یکسان با مواد خوراکی تازه هستند. اگر هم این به این میوه ها دسترسی دارید می توانید از میوه تازه به جای یخ زده مصرف نمایید. ویتامین E انبه مزایای آنتی اکسیدانی اضافی برای زیاد شدن سیستم ایمنی بدن، به ویژه در مردم مسن تر فراهم می آورد.

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین A، C و E
    • اهن
    • فولات

  • هندوانه

  • نه تنها هندوانه به سیستم ایمنی شما یاری می‌ کند بلکه می ‌تواند به تسکین درد عضلانی نیز یاری کند. درد عضلانی یک علامت رایج از آنفولانزا ، به ویژه در بزرگسالان مسن ‌تر است. محتوای بیشتر آب این میوه همینطور قادراست فرایند آب گرفتن آن را آسان تر کند. شما همینطور می توانید آب هندوانه را با آب سیب و یا پرتقال ترکیب نمایید. چرا که این میوه ها ویتامین A هندوانه را ندارند.

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین A و C
    • منیزیم
    • روی
    همینطور بخوانید: هندوانه چه خصوصیاتی دارد؟
  • توت فرنگی، کیوی و نعناع

  • توت فرنگی و کیوی یکی دیگر از گزینه های سالم آشامیدنی های لبریز از ویتامین C هستند. اما از آنجا که چهار فنجان توت ‌فرنگی ضروری است تا یک فنجان آب میوه درست نمایید، امکان پذیر است بخواهید این میوه ‌ها را به جای آب ‌میوه با یک اسموتی آمیخته نمایید.

    ما دستورالعملی که شامل ماست یونانی است را دوست داریم. ماست یونانی منشا مناسبی از منیزیم و پروبیوتیک است. پروبیوتیک ها می ‌توانند به سلول های شامل مانع ضد میکروبی یاری کنند.

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین A، C و B-6
    • منیزیم
    • فلز روی
    • فولات

  • دانه کدو تنبل

  • خیلیی از دستورالعمل های آماده شامل دانه کدو تنبل شامل مقادیر بالایی قند اضافی هستند که منجر به پایین آمدن اهمیت خوراکی این آشامیدنی می شوند. به همین علت ما تصمیم گرفتیم از دستورالعمل شیره دانه کدو تنبل مصرف کنیم. این یکی از جدیدترین و طبیعی ترین دستور العمل های آنلاین است و به عنوان یک پایه عالی برای اسموتی های میوه عمل می کند.

    نبایست از مزایای اضافی این آشامیدنی پر خاصیت صرف دید کنیم. این شیره نه تنها سیستم ایمنی شما را تثبیت می کند، بلکه قادراست در موارد زیر نیز به شما یاری کند:

    • تندرستی استخوان
    • نشانه ها یائسگی
    • تندرستی ادرار
    • پوست و مو
    • تندرستی روان
    • تندرستی پروستات (برای آقایان)

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین A ، C و B-6
    • منیزیم
    • روی

  • اسفناج، کاهو و کلم بروکلی

  • عصاره سبزیجات سبز یک پایه قدرتمند برای تثبیت سیستم ایمنی جسم به شمار می رود. با افزودن اندکی جعفری به این ترکیب ویتامین B-6 را نیز از این آشامیدنی گرفتن نمایید. این ویتامین اثر باارزشی در تکثیر سلولی و تولید آنتی بادی دارد.

    مواد غذایی قابل توجه

    • ویتامین A ، C و B-6
    • اهن
    • کلسیم

    سیستم ایمنی خود را قوی نگه دارید

    درست کردن آب‌ میوه، اسموتی ها و آشامیدنی ‌های غذایی یکی از مناسبترین راه‌ های سالم ماندن است. باارزش نیست که چه گونهی آب میوه ای می خواهید، همیشه می توانید مواد خوراکی استثنائی ای نظیر دانه های چیا و گندم را برای مزایای تندرستی زیادتر اضافه نمایید.

    راه‌ های دیگری که سیستم ایمنی شما را قوی نگه می دارد، تمرین بهداشت مناسب، مرطوب ماندن و ورزش کردن زیادتر است.

    همینطور بخوانید: چه چیزهایی سیستم ایمنی جسم را ضعیف میکند
    نظر های خودتون را برای یاثار قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد


    برچسب ها :

    آمار باز دید این مطلب مناسبترین آشامیدنی برای تثبیت سیستم ایمنی جسم - 10 اسموتی تثبیت کننده ایمنی | مجله سلامت یاثار
    تعداد کل بازدید ها: 126
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه