بیمه خودرو پارسیان

  • زمان درج : 12 ماه قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> اخبار پزشکی و موارد متفرقه سلامت-->>>
  • بخش مربوطه : اخبار پزشکی و موارد متفرقه سلامت
  • بیمه خودرو پارسیان
  • چرا بیمه خودرو پارسیان ؟ همه ما می دانیم که زمانی که در حال رانندگی با خودروی خود هستیم هر لحظه امکان بروز تصادف و یا سانحه برای وسیله نقلیه ما وجود دارد. حتی اگر تمام احتیاط های لازم را نیز در نظر بگیریم باز هم ممکن است رانندگی بد افراد دیگر و یا سانحه های غیر منتظره، منجر به بروز خسارت به اتومبیل، خود راننده و سرنشینان و یا شخص ثالث گردد.

    در این زمان امکان دارد که هزینه جبران خسارت به حدی باشد که صاحب خودرو قادر به جبران ان نباشد لذا لطمه بزرگ از نظر مالی و به تبع از نظر روانی به او وارد خواهد شد. در این جا است که نقشه بیمه اتومبیل پررنگ خواهد شد و همچون یک ناجی، به کمک هر فرد دارنده وسیله نقلیه می رسد.

    به طور کلی بیمه خودرو به صورت جامع متشکل از این دو نوع بیمه بدنه و ثالث می باشد که در ادامه ی مطلب به توضیح هر یک از این خدمات در شرکت بیمه ی پارسیان می پردازیم. دقت بفرمایید برای مشاهده توضیحات کامل تر هر شاخه از بیمه ماشین به مقاله مربوطه مراجعه بفرمایید.

    چرا بیمه بدنه پارسیان ؟ ممکن است در هنگام استفاده از وسیله نقلیه راننده و وسیله نقلیه دچار حادثه شده که این حوادث منجر به خسارت شود در آن زمان سه نوع خسارت از جمله خسارت به سرنشینان خودرو، خسارت به شخصی دیگر یا همان شخص ثالث و خسارت به بدنه خودرو می تواند بروز کند.

    همان طور که می دانید تمامی این خسارات تحت پوشش بیمه ماشین قرار می گیرد که بیمه بدنه یکی از شاخه های اصلی آن می باشد. بیمه بدنه ماشین خسارات مالی ناشی از انواع تصادف، آسیب به بدنه، سرقت و … را جبران خواهد کرد. این بیمه بر خلاف بیمه شخص ثالت غیر اجباری بوده که حتی در زمانی که مقصر حدثه نباشید می توانید بخشی از خساراتی که توسط بیمه شخص ثالث قابل جبران نیست را جبران نمایید. بیمه پارسیان در سال ۱۳۹۷ موفق به صدور ۲۵۵۵۶۳ بیمه نامه و کسب ۷ درصد از کل بیمه نامه های صدور یافته شد.

    محاسبه هزینه بیمه بدنه خودرو پارسیان

    منبع : http://parsianinsurance724.com/


    برچسب ها :

    آمار باز دید این مطلب بیمه خودرو پارسیان
    تعداد کل بازدید ها: 303
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه