چگونه به راحتی در 5 مرحله چاق شویم

  • زمان درج : 10 ماه قبل
  • مسیر فعلی شما در سایت مجله سلامت یاثار : مجله سرگرمی یاثار-->>> ورزش و سلامت-->>>
  • بخش مربوطه : ورزش و سلامت
  • چگونه به راحتی در 5 مرحله چاق شویم
  • همیشه و همه به دنبال لاغری نیست. همنیطور که اضافه وزن زیاد مناسب نیست کم وزنی هم مشکلات خودش رو داره و خیلی توصیه نمیشه و حتی از نظر زیبایی و سلیقه شخصی نیز همه به دنبال کم کردن وزن و لاغر بودن نیستند واین برای اشخاص متفاوت فرق میکنه. اگر به دنبال این هستید که به نحوی چاق شوید امروز راه های بی خطر اضافه وزن تدریجی رو براتون داریم.

    5 مرحله تا چاق اضافه کردن وزن
    در این مطلب ما سعی داریم 5 مرحله که به شما کمک میکنه تا بتونین افزایش وزن مناسب رو تجربه کنید رو براتون داشته باشیم تا با پیگیری اون ها و انجام عملیات مناسب بتونین هرچه زودتر و راحتتر به وزن مورد نظر خودتون برسین.
    1.اولین مرحله به دست آوردن اعطلاعات و آگاهی از این است که شما در روز چقدر کالری جذب میکنید.پس برای آگاهای از این مطلب میزان کالری که در یکروز معمولی دریافت میکنید را محاسبه و یادداشت کنید.در این مرحله قصد تغییر چیزی رو نداریم و فقط هدف اندازه گیری میزان کالری است که در یکروز به بدن شما میرسد   پس برای مدتی تنها و تنها همین کار را پیگیری نمایید.


    2.بعد از اینکه چند رو مرحله اول را انجام دادید حالا وقت افزایش کاری شما در مرحله بعدی است.توصیه میشود سعی کنید حداقل 500 کالری در روز به کاری هایی که به بدن خود میرسوندین اضافه کنید.برای نمونه اگر شما 1500 کالری در روز مصرف میکردید اینبار سعی کنید در روز 2000 کالری استفاده کنید.ممکن است براتون سخت باشه تا در سه وعده اصلی حجک کالری خودتون رو بالا ببرید خب مشکلی نیست وعده های اصلی رو به 5 یا 6 وعده افزایش دهید و به این ترتیب و با فاصله هایی حدود 2 ساعت و نیم یا 3 ساعت شروع به مصرف غذا کنید.کلید چاق شدن یک چیز است ،هرچه بیشتر و زیادتر بخورید و کالری بالاتر چاقی بیشتری رو تجربه خواهید کرد.

    چگونه به راحتی در 5 مرحله چاق شویم
    3.با جذب کالری بیشتر بدن شما شروع به چاق شدن میکند اما اگر هدف شما اضافه وزن است یعنی به صورت خوش فرم اضافه کردن وزن به بدنتان شما باید ورزش رو نیز در دستور کار خودتون بزارید. ورزش هایی که با وزنه انجام میشود میتونه بیشتر و بهتر به شما کمک کنه تا بدن خوش فرم تر و آماده تری داشته باشین و علاوه بر اینکه اضافه وزن میگیرید بتونین فرم جسمانی خوب خودتون رو نیز حفظ کنین.
    4.اخر هفته ها خودتون رو دوباره وزن کنید.به خودتون و بدنتون  این زمان رو بدین تا کالری های اضافه رو جذب کنه و به جای اینکه هر روز خودتون رو وزن کنید آخر هفته ها اقدام به وزن کردن خودتون بکنید. و انتظار اضافه شدن  4 یا 5 کیلو رو نداشته باشید اگر بدن شما بین  نیم تا یک کیلو اضافه وزن داشته باشه یعنی شما در مسیر درستی قرار دارید و در کار خودتون موفق بوده اید. فراموش نکنید نیم کلیلو در اخر ماه 2 الا 2 ونیم اضافه وزن به همراه خواهد داشت که عددد خوب و قابل قبولی است.


    5.در فرآیند چاقی مراحلی هست که بعد از وزن کردن خودتون در آخر هفته ها  مشاهده میکنید که وزن شما ثابت شده است در این مرحله شما باید مقداری کالری به میزان کالری مصرفی در روز خودتون اضافه کنید.برای مثال شما میبینید که دو هفته پیاپی است که وزن شما ثابت شده است و شما همچنان در پی اضافه کردن وزن هستید حال باید حدود 250 کالری دیگر به رژیم غذایی خود بیفزایید تا در هفته های بعدی نیز دوباره شاهد افزایش وزن خود باشد.

    اگر این 5 مرحله رو با دقت و به صورت مداوم انجام بدید بعد از مدت کوتاهی به نتیجه دلخواه خودتون دست پیدا خواهید کرد و به راحتی میتونین بر وزن خودتون مدیریت کنید و خودتون رو به وزن ایده آلی که مدنظرتون هست برسونید


    برچسب ها : چاقی چاق شدن راه چاق شدن

    آمار باز دید این مطلب چگونه به راحتی در 5 مرحله چاق شویم
    تعداد کل بازدید ها: 189
    تعداد بازدید های ماه جاری: 0 نظرات و پیشنهادات

    مطالب مشابه